4 november 2019

13 november 2019 - Sliema, Malta

de vakantie is weer voorbij. Amber en ik zijn blij dat stage weer begonnen is, we vinden stage leuk en genieten van de kinderen hier. we hadden 6 dagen vrij en merkten dat dat iets teveel was. we verveelden ons, het weer was slecht en konden daardoor niks doen. we vonden het leuk om de kinderen weer te zien, alleen de wekker om half 7 was iets minder. woensdag om 12 uur snachts kwam er bezoek, 3 klasgenootjes van ons kwamen langs: Nina, Elisa en Lizanne. Ze bleven tot zaterdag ochtend en waren er dus maar heel kort. we zijn donderdag na stage iets gaan drinken met ze en savonds opstap gegaan. Vrijdag zijn we naar Mdina gegaan, daar is de games of thrones opgenomen, we hebben genoten van het uitzicht, koffie gedronken en een pizza gegeten. De bussen in Malta zijn een ramp, ze komen makkelijk een half uur te laat en rijden als gekke rond.  We zouden die avond opstap gaan maar waren allemaal misselijk en te moe om te gaan, we hadden daarom een bioscoop gebouwd met alle matrassen, banken, dekens en kussens. het was een hele gezellige avond en de rest van het weekend hebben we uitgerust.

tot volgende week